FAQs - Často kladené otázky

 FAQs_BeLenka



Doprava a platba


1. Kdy obdržím zboží, které jsem si objednal? Jaké jsou doby dodání zboží?

V případě, že zakoupené zboží bylo při zadávání vaší objednávky skladem, bude vám odesláno nejpozději následující pracovní den po obdržení vaší platby (v případě dobírky platí totéž).

V případě, že zboží nebylo skladem, odešleme vám ho v termínu, který byl uveden při daném typu výrobku přímo na našem e-shopu a který najdete i v Potvrzení vaší objednávky, které vám odešleme na váš email.

V případě nosičů platí standardně lhůta výroby do 7 pracovních dnů, v případě šátků do 3 pracovních dnů od následujícího dne po přijetí vaší
objednávky.

 

Doba dodání v rámci ČR: 

– DPD kurýr: 1-2 pracovní den od vyexpedování objednávky

– Zásilkovna Z-point: 1-2 pracovní dny od vyexpedování objednávky

– Zásilkovna (na adresu): 1-2 pracovní dny od vyexpedování


2. Kolik stojí doprava?

  • Doručení do České Republiky:
    DPD – 2,90 €
  • Zásielkovňa Z-point – 1,90 €
  • Osobní odběr na prodejně v Žiline – 0 €

3. Jak mohu sledovat svou zásilku?

Vyexpedování zboží vám vždy potvrdíme emailem, ve kterém najdete i sledovací číslo vaší zásilky, abyste byli informováni, kde se právě
nachází. Zásilku můžete sledovat po zadání vašeho sledovacího čísla:

https://www.dpd.com/tracking_sk/

https://www.zasielkovna.sk/vyhledavani

 

4. Dá se váš zboží někde vyzkoušet, případně osobně převzít?

Zboží si víte přijít osobně vyzkoušet případně převzít přímo na naši prodejnu na adrese Martina Rázusa 1133/9, 01001 Žilina, v pracovní dny
nejlépe v době od 8:30 do 15:30. Naši přítomnost v kanceláří si však víte ověřit i telefonicky na čísle +421 948 191 469

Seznam našich partnerů, kde si také můžete osobně naše výrobky vyzkoušet případně objednat:

Slovensko

  • Barefoot shop: Záhradnícka 95, Bratislava
  • Bosáčik: Slovenská 14, Prečov, www.bosacik.sk
  • Pri srdiečku: Námestie slobody 2013, Zvolen
  • Babywearhouse: Lužná 7, Bratislava - Petržalka, www.babywearhouse.sk
  • iCarry: Záhradnícka 72, Bratislava, www.icarry.sk

Česká republika

Ostatné krajiny:

  • Barefootová obuv
    Austrálie – eRun Coach
    Velké Británie – Happy Little Soles

    Německo – Freizehn, Tildaleins, Bafingo, Stadt-land-fuss
    FinskoNatural Movement
    Nizozemsko - Anyones Barefoot

  • Nosiaci tovar
    Itálie – Elobaby, Lalberodiamy.it, https://www.cuoreinfascia.com

    Švýcarsko – Maternae

    Slovinsko – Solemio.si
    Francie – Mestendancesbio.com
    Estonsko – Kaisutame.ee, babyshop.ee, Pro shop
    Řecko – Ecoslings.gr
    Nizozemsko – Slingomama.nl


5. Do jakých zemí doručujete vaše výrobky?

Zboží doručujeme do celého světa. Pokud jste ovšem svou zemi nenašli v seznamu při zadávání objednávky, kontaktujte nás na email info@belenka.com pro další postup.

6. Jak mohu zaplatit za objednané zboží?

Online platbou s kreditní bankovní kartou přes platební bránu GoPay (0 €)

PAYPAL službou (0 €)

Bankovým převodem (0 €)

Dobírkou – SK a CZ (+0,90 €)

Hotovostí při převzetí na prodejně Be Lenka v Žiline (0 €)

7. Jak postupovat v případě problémů s platbou?

Pokud se vyskytl jakýkoli problém se zaplacením za vaši objednávku, kontaktujte nás prosím emailem na info@belenka.com

V případě, že vaše platba přes platební bránu neproběhla úspěšně, není nutné si zadávat objednávku nanovo. Po kontaktování na náš e-mail info@belenka.com vám víme znovu přeposlat platební údaje (i v případě online platby). Umíte si případně změnit způsob platby za vaši objednávku.


 

Objednávka

 

1. Jak mohu zadat objednávku?

Objednávku si můžete vytvořit přímo přes naše e-shopy www.belenka.com (Velká Británie – svět), www.belenka.sk (Slovenská republika),  www.belenka.cz (Česká republika), www.belenka.de (Německá).

Při zadávání objednávky se můžete nebo nemusíte zaregistrovat. Registrací a odebíráním novinek z našeho newsletteru však získáte přístup k aktuálním novinkám a slevám jako první a víte si sledovat vaši objednávku přihlášením do vašeho účtu.

Po zadání objednávky vám vždy zašleme potvrzení objednávky na váš email.


2. Jak mohu změnit svou objednávku?

V případě, že v objednávce požadujete uskutečnit jakoukoliv změnu ať už v kontaktních údajích adrese doručení, způsobu platby za objednávku nebo v typu / velikosti výrobku, kontaktujte nás prosím na náš e-mail info@belenka.cz (info@belenka.sk, info@belenka.de, info@belenka.com)

Do předmětu mailu prosím uveďte "Změna objednávky číslo ...."

Tyto změny v objednávce se dají uskutečnit jen do momentu vyexpedování vaší objednávky, proto nás prosím kontaktujte co nejdříve.


3. Zadal jsem omylem stejnou objednávku dvakrát, jak mám postupovat?

V případě duplicitně zadané objednávky, nás prosím kontaktujte s žádostí o storno jedné z objednávek na info@belenka.cz (info@belenka.sk, info@belenka.de, info@belenka.com). Vašu objednávku následne zrušíme.

 

4. Jak mohu objednávku stornovat?

V případě, že jste se z jakéhokoliv důvodu rozhodli vaši objednávku stornovat, napište nám váš požadavek čím dříve na email info@belenka.cz (info@belenka.sk, info@belenka.de, info@belenka.com).

Do předmětu zprávy prosím uveďte text "Storno objednávky číslo ..."

Stornování objednávky lze uskutečnit pouze do momentu vyexpedování vaší objednávky, proto nás kontaktujte co nejdříve.


5. Mám problém se zadáním své objednávky

V případě jakýchkoliv problémů při zadávání objednávky nás prosím kontaktujte na náš e-mail info@belenka.cz (info@belenka.sk, info@belenka.de, info@belenka.com)

Pokud vám systém v objednávce nebere vaše telefonní číslo případně nevíte změnit zemi doručení, můžete při zadávání použít naše slovenské číslo +421 948 191 469 a své telefonní číslo / zemi doručení uveďte do poznámky v objednávce. Následně vám ho v objednávce změníme.


 

Dostupnost zboží a individuální požadavky na zboží

1. Kdy budete mít konkrétní zboží / velikost opět skladem?

O opětovném naskladnění zboží, o který máte zájem víte být informován buď tak, že nám napíšete přímo na náš email nebo využijete službu Dostupnost zboží na našem e-shopu. Stačí, když si zadáte váš email přímo na stránce konkrétního výrobku po kliknutí na tlačítko Sleduj, a o dostupnosti výrobku případně změně v jeho ceně dostanete automatickou zprávu.

 

Sledovat_naskladnenie_CZ_1 

2. Vyrábíte zboží i na zakázku v případě individuálních požadavků zákazníka?

Bohužel, jakékoliv speciální požadavky na výrobu zboží mimo naší aktuální nabídky na eshopu momentálně nejsou možné. Ve specifických případech nám můžete napsat dotaz na náš e-mail.



Výměna a vrácení zboží


1. Jak mám postupovat pří výměně zboží?

Výměnu zboží lze uskutečnit do 14 dnů od jeho převzetí z důvodu:

- nesprávné velikosti výrobku

- jiné barevné preference výrobku

- jiné preference modelu výrobku

- obdržení poškozeného výrobku

- z jiného důvodu

V případě zájmu o výměnu zboží nám prosím zašlete zboží v původním stavu tj. ve stavu, který nevykazuje žádné známky nošení, poškození či opotřebení, na naši adresu.

Be Lenka s.r.o., Martina Rázusa 1133/9, 01001 Žilina, Slovakia

❗ Zároveň je nutné ke zboží přiložit Fakturu a Odstoupení od kupní smlouvy* (vyplňte ho vašimi kontaktními údaji, uveďte číslo objednávky a popis za co si zboží přejete vyměnit - jiné zboží / vrácení peněz). V případě požadavku na vrácení peněz je nutné uvést IBAN účtu, na který se mají peníze vrátit.)


*Odstoupení od kupní smlouvy

Věc: Odstoupení od kupní smlouvy

Tímto vám oznamuji, že odstupuji od smlouvy na toto zboží:

(Vypište název zboží nebo číslo objednávky a číslo faktury, na základě kterých vám bylo zboží doručeno)

  • Datum objednání zboží: (vypište datum objednávky)
  • Datum převzetí zboží: (vypište datum, kdy vám bylo zboží doručeno)
  • Důvod odstoupení od smlouvy: (není povinností kupujícího ho uvádět)

Peněžní prostředky žádám vrátit na číslo účtu: (pokud tak požadujete)

Uveďte prosím vaše číslo účtu ve formě IBAN, bankovní spojení: název banky / v hotovosti poštovním poukazem na adresu: uveďte prosím vaše jméno, příjmení a adresu

V (uveďte místo) dne (doplňte datum)

S pozdravem,

uveďte vaše jméno a příjmení, adresu (včetně ulice a čísla, PSČ a názvu obce / města)

+ váš podpis


Příloha: faktura

Zasílejte na adresu: Be Lenka sro, Martina Rázusa 1133/9, 010 01 Žilina, Slovenská republika

Dané odstoupení doporučujeme poslat i elektronicky na e-mail info@belenka.cz (info@belenka.sk, info@belenka.de, info@belenka.com)

Převzetí zboží vám potvrdíme e-mailem a následně vám odešleme vámi požadované zboží v rámci výměny, pokud je toto zboží dostupný skladem.

O přeplatku / vrácení rozdílu mezi danými produkty, vás budeme informovat ihned, jak nám bude původní zboží doručeno.


2. Jak mám postupovat při vrácení zboží?

Vrácení zakoupeného výrobku víte uskutečnit z jakéhokoliv důvodu do 14 dnů od jeho převzetí.

V případě zájmu o vrácení zboží nám prosím zašlete zboží v původním stavu tj ve stavu, který nevykazuje žádné známky nošení, poškození či opotřebení na naši adresu: Be Lenka s.r.o., Martina Rázusa 1133/9, 01001 Žilina, Slovenská republika

❗ Zároveň je nutné ke zboží přiložit Fakturu a Odstoupení od kupní smlouvy* (vyplňte ho vašimi kontaktními údaji, uveďte číslo objednávky a popis za co si zboží přejete vyměnit - jiné zboží / vrácení peněz). V případě požadavku na vrácení peněz je nutné uvést IBAN účtu, na který se mají peníze vrátit.


*Odstoupení od kupní smlouvy

Věc: Odstoupení od kupní smlouvy

Tímto vám oznamuji, že odstupuji od smlouvy na toto zboží: 
(Vypište název zboží nebo číslo objednávky a číslo faktury, na základě kterých vám bylo zboží doručeno)

  • Datum objednání zboží: (vypište datum objednávky)
  • Datum převzetí zboží: (vypište datum, kdy vám bylo zboží doručeno)
  • Důvod odstoupení od smlouvy: (není povinností kupujícího ho uvádět)

Peněžní prostředky žádám vrátit na číslo účtu: 

(Uveďte prosím vaše číslo účtu ve formě IBAN, bankovní spojení: název banky / v hotovosti poštovním poukazem na adresu: uveďte prosím vaše jméno, příjmení a
adresu)

V (uveďte místo) dne (doplňte datum)

S pozdravem,

uveďte vaše jméno a příjmení, adresu (včetně ulice a čísla, PSČ a názvu obce / města) + váš podpis


Příloha: faktura

Zasílejte na adresu: Be Lenka s.r.o. Martina Rázusa 1133/9, 010 01 Žilina, Slovenská republika

Dané odstoupení doporučujeme poslat i elektronicky na e-mail info@belenka.cz (info@belenka.sk, info@belenka.de, info@belenka.com)

Převzetí vráceného zboží vám potvrdíme emailem a v případě, že bude vrácené zboží splňovat všechny požadavky, platba za objednávku Vám bude vrácena do 14 dnů na Váš účet uvedený v odstoupení od smlouvy.

Více informací k vrácení zboží najdete v našich Obchodních podmínkách v bodě 6.6.


3. Jak mám postupovat při reklamaci zboží?

V případě reklamace zboží nám prosím zašlete reklamované zboží spolu s fakturou a bližším popisem důvodu reklamace na naši adresu: Be Lenka s.r.o., Martina Rázusa 1133/9, 01001 Žilina

K reklamaci zboží najdete všechny potřebné informace v našich obchodních podmínkách v bodě 7. V případě jakýchkoliv nejasností
ohledně reklamací nás prosím vždy předem kontaktujte na náš e-mail info@belenka.cz (info@belenka.sk, info@belenka.de, info@belenka.com)

 
4. Kdo nese náklady na poštovné v rámci výměny / vrácení zboží?

Částka za poštovné v rámci výměny nebo vrácení zboží jsou hrazeny ze strany Kupujícího, tak jak je uvedeno v našich Obchodních podmínkách)


5. Jakým způsobem vám mám poslat vrácené zboží?

Vrácené zboží doporučujeme zaslat nám kurýrem, případně způsobem, který vám umožní sledovat vaši zásilku, abyste měli jistotu, že ji obdržíme. Převzetí balíku vám následně vždy potvrdíme emailem.

V případě zaslání prostřednictvím České pošty, určitě doporučujeme poslat zásilku DOPORUČENĚ s podacím číslem.

Z České Republiky je možné poslat balík i přes Zásilkovnu avšak ne na výdejní místo, ale přímo na naši adresu: Be Lenka s.r.o., Martina Rázusa 1133/9, 01001.


6.
Bydlím v zemi mimo EU, jak mám postupovat při vrácení a výměně zboží?

V případě vašeho zájmu o vrácení / výměnu zboží mimo zemí EU nás prosím vždy nejprve kontaktujte e-mailem na info@belenka.com pro sjednání bližšího postupu a dohodneme se na krocích jako balík zaslat nejlepší, aby k nám určitě dorazil a mohli jsme ho převzít.


 

Barefoot


1. Jak si mám vybrat správnou velikost bot? 

Určení správné velikosti obuvi Be Lenka pro vaše chodidla je dvoustupňový proces:

  1. Měření nohou
  • Položte list papíru na rovnou plochu (vyhněte se plyšovému koberci nebo oblázkové povrchu)
  • Položte nohu naplocho na papír (během měření musíte stát, ne sedět)

  • Přesuňte svou váhu na nohu (chodidlo se tím přirozeně prodlouží podobně, jako při chůzi

  •  

    Vezměte tužku a označte patu a nejvzdálenější bod chodidla od paty - nejdéle měření

  • Pravítkem změřte vzdálenost mezi těmito dvěma body

  • Totéž proveďte pro druhou nohu (rozdíl může být ± 0,5 cm)

  • Číslo, které dostanete, je velikost vaší nohy (ne velikost vaší obuvi, protože standardní velikost obuvi může být zavádějící)

K výsledné délce vašeho chodidla doporučujeme připočítat nadmerok 0,5 - 1,2 cm, a tak dostanete ideální velikost boty pro vás. Nezapomeňte nadmerok prirátavať vždy k delšímu chodidlu, protože častokrát nejsou chodidla stejné.

2. Výslednou délku (délka chodidla + nadměrek) porovnejte s údaji ve velikostní tabulce, která je uvedena u každého výrobku na našem e-shopu. Tabulka velikostí udává vnitřní délku a šířku stélky našich barefoot bot:

Tabulka velikostí:

Velikost Šířka  Délka
36 8,9 23,3
37 9,3 24,0
38 9,5 24,5
39 9,7 25,0
40 9,9 25,7
41 10,0 26,4
42 10,3 27,2
43 10,5 27,9
44 10,7 29,0
45 10,8 29,6
46 11,2 30,3


V případě, že si nejste jisti výběrem správné velikosti bot, neváhejte nás kontaktovat na náš e-mail info@belenka.cz (info@belenka.sk, info@belenka.de, info@belenka.com), kde vám poradíme a pomůžeme.


2.
Co znamená tabulka velikostí?

Velikostní tabulka uvedená při každém modely bot zobrazuje vnitřní délku a šířku stélky boty pro danou EU velikost.

K délce vašeho chodidla doporučujeme připočítat nadmerok 0,5 - 1,2 cm, abyste dostali ideální velikost boty pro vás. Samozřejmě je to velmi individuální a pokud se potřebujete poradit, kontaktujte nás na náš e-mail info@belenka.cz (info@belenka.sk, info@belenka.de, info@belenka.com), kde vám rádi pomůžeme.

 
3. Jak se mám starat o boty? Čemu se vyhnout při jejich používání?

O boty se doporučujeme starat podle Návodu na ošetření

Aby vám naše boty vydržely co nejdéle, doporučujeme pravidelně jejich impregnovat voděodolným impregnačním sprejem nejlépe s nano technologií, který ochrání boty nejen před vodou ale i před špínou a prachem.

Zároveň upozorňujeme, že je třeba se vyvarovat jakýmkoli povrchem znečištěných benzínem, rozúšťadlami a jinými chemikáliemi nakolik přírodní kaučuk, ze kterého je vyrobena podrážka se tím může rozleptat a následně poškodit.

Naše obuv není určena na sportování. Zejména při cyklistice, lezení po skalách a jiných silně namáhaných činnostech může dojít k mechanickému poškození podrážky.

Upozorňujeme také na zvýšenou potřebu péče o některé naše modely (Crushed Comics), které jsou klasifikovány jako vysoce módní obuv.

4. Je možné nechat si ušít boty na míru, například v jiné velikosti?

Bohužel individuální úpravy bot ani boty mimo naší tabulky velikostí aktuální nevyrábíme.

 

5. Kdy budete mít daný model / velikost skladem?

O opětovném naskladnění bot, o které máte zájem víte být informován prostřednictvím služby sledování dostupnosti zboží na našem e-shopu. Stačí, když si zadáte váš email přímo na stránce konkrétního výrobku po kliknutí na tlačítko "Sledovat", a o dostupnosti výrobku případně změně v jeho ceně dostanete automatickou zprávu na váš email.


Sledovat_naskladnenie_CZ_1



Babywearing


1. Jaký nosič si mám vybrat pro své děťátko?

 Aktuálně si můžete vybrat z 2 typů našich ergonomických nosičů podle věku a velikosti vašeho děťátka

  • Lenka 4ever – Lenka 4ever - ergonomické rostoúce nosítko určeno pro děti od přibližně 2-3 měsíců (konfekční velikost 62/68) do přibližně 3 let (konfekční velikost 104). Nosítko je plně nastavitelné na míru děťátka a pokryje téměř celé nosící období. Rozměr nosítka:
    Šířka: 20-41cm
    Výška: 37-50 cm
    Na výběr jsou 2 typy ramenních popruhů: klasické ergonomicky tvarované bez možnosti křížení nebo široké s možností křížení. Blíže k ramenním popruhem naleznete v otázce 2.

  • Lenka Toddler – nerostoucé nosítko pro děti přibližně od 18 měsíců do 3,5 let. Rozměry nosítka jsou fixní, výška ani šířka nosiče nelze upravovat podle toho, jak děťátko roste. Rozměry toddleru.
    Šířka: 45 cm
    Výška: 50 cm
    Na výběr jsou pouze popruhy klasické, bez možnosti křížení. Detailnější informace o ramenních popruzích nosičů Be Lenka najdete i na našem blogu: https: //www.belenka.sk/blog/ramenne-popruhy-nosicov-lenka-vlastnosti-a-moznosti-nosenia/.

 
2. Jaký je rozdíl v popruzích klasických a širokých?

  • Standardní (banánové) popruhy bez možnosti křížení
    Tyto ramenní popruhy jsou pevnou součástí nosiče, takže není možné křížení na zádech. Popruhy jsou příjemně polstrované, úroveň polstrování je mírná, takže popruhy nejsou zbytečně tlusté. Proto jsou velmi pohodlné a měkké tak na nošení maličkého děťátka (od cca 3. měsíce věku), jakož i na nošení těžšího a většího dítěte. Jejich banánový tvar pěkně kopíruje zádovou část nosící člověka, proto se popruhy ideálně přizpůsobují postavě.
    V nosičích s takovými popruhy můžete nosit dítě vpředu na břiše i vzadu na zádech.

  • Široké ramenní popruhy s možností křížení
    Jde o popruhy, které jsou široké. Klasická vypolstrovaná část je rozšířena o šátkové nevypolstrovanú část. Tyto popruhy jsou primárně určeny na křížené zapínání, avšak je možné zapnout je i klasicky (po jejich upravení tj zúžení, které docílíte zahnutím nevypolstrovanej části popruhu pod vypolstrovanou a použitím spojovací přezky). Výhodou širokých ramenních popruhů je to, že díky své šířce velmi dobře fixují a zpevňují záda rodiče během nošení. Jsou vhodné pro všechny typy postav. Velmi často si je vybírají i ty maminky, které
    své děťátko nosí primárně v šátku, neboť takové popruhy dobře a rovnoměrně rozkládají hmotnost nošeného dítěte na tělo rodiče. V nosítkach s takovými popruhy můžete nosit dítě vpředu na břiše i vzadu na zádech (po úpravě popruhů na klasické popruhy). Oba typy popruhů i klasické i široké jsou vybaveny i slintáčikmi - chrániči popruhů, které je ochrání před zašpiněním. Dají se snadno
    odepnout a v případě potřeby vyprat.
    Detailnější informace o ramenních popruzích nosičů Be Lenka najdete i na našem blogu: https://www.belenka.sk/blog/ramenne-popruhy-nosicov-lenka-vlastnosti-a-moznosti-nosenia/


3. Dá se ve vašich nosítkach nosit i na zádech popřípadě tváří vpřed nebo na boku?

Ve všech typech nosítek Be Lenka se dá nosit děťátko pouze vpředu na břiše tváří k rodiči nebo na zádech. Na boku ani tváří vpřed se nosit v nosítkach Be Lenka nedá, protože takové nošení není ergonomické tj. pro děťátko ho nedoporučujeme.
Více informací o ergonomickém nošení naleznete v článku na našem blogu: https://www.belenka.sk/blog/ergonomicke-nosice-aergonomicke-nosenie/.


4. Jak si mám vaše nosítko správně nastavit?

Všechny návody k použití a instruktážní videa naleznete na našem Be Lenka youtube channel.

Nosítko je plně nastavitelné na míru děťátka. Šířka nosítka se nastavuje velmi jednoduše pomocí stahovacích šňůrek umístěných na přední straně zádové opěrky těsně nad bederním pásem. Šňůrky stačí stáhnout podle velikosti vašeho miminka a zavázat na uzel.

V horní části zádové opěrky se nacházejí gumičky, pomocí kterých efektivně nastavíte šířku nosiče tak, aby byla fixována hlavička děťátka, které ji ještě samo neudrží. Tento způsob nastavení nosítka zaručuje maximální bezpečnost během nošení.

Nastavitelná je i výška zádové opěrky, kterou dle potřeby stáhnete / povolíte pomocí stahovače v horní části zádové opěrky. Bederní pás je důmyslně navržen tak, aby se dokonale přizpůsobil každému typu postavy. Je měkký a pohodlný a ve svém středu obsahuje
praktickou kapsičku. Využijete ji jako kapsa na uložení pár drobností.

Nosítko je vybaveno i kapucí, která poslouží proti sluníčku, větru nebo na eliminaci okolního ruchu, kdy děťátko v nosiči usne. Na uchycení kapuckou slouží gumičky, které se přichytí na háčky umístěné na ramenních popruzích.

Všechny typy nosítek obsahují slintáčiky - chrániče popruhů, které je ochrání před zašpiněním. Dají se snadno odepnout av případě potřeby je možné je vyprat.

5. Jak se mám o nosič / šátek starat? Třeba je prát po obdržení?

MJelikož jsou naše nosítka ušité ze šátků na nošení dětí, i péči o konkrétní nosítko se odvíjí od konkrétní šátky, z níž je ušité. Obecně však platí, že nosítko nepereme často, ale pouze v případě potřeby. Ideální je prát při teplotě 30–40 °C, nesušit v sušičce, ale pouze volně, nosítko můžete také jemně přežehlit.

Před prvním použitím není nutné nosítko ani šátek prát, protože již byly mechanicky prané v rámci výrobního procesu.
Více typů a detailnějších doporučení ohledně péče o naše výrobky na nošení dětí najdete v tomto článku z našeho blogu

https://www.belenka.sk/blog/starostlivost-o-satky-a-nosice/


6. Jaký je hmotnostní limit pro vaše nosiče?

Naše nosítka jsou testovány na hmotnost dítěte až do 20 kg.


7. Mohu nosit novorozence v nosítku?

Zastáváme názor, že na nošení úplných novorozenců je nejideálnější šátek. Ten si totiž nejlépe můžete utáhnout a nastavit naprosto přesně podle velikosti těla vašeho novorozence.

Více informací ohledně nošení novorozenců najdete v tomto článku z našeho blogu:

https://www.belenka.sk/blog/mozem-nosit-novorodenca-v-nosici/


8. Co to znamená, že jsou vaše nosítka šátkové?

Šátkové nosítka jsou ergonomické nosítka vyrobené ze šátků na nošení dětí. Šatkovina je úžasným materiálem s jedinečnými vlastnostmi, je jemná, příjemná na dotek a velmi přizpůsobivá tělu děťátka. Je zároveň nejšetrnější k jemné dětské pokožce. Šátkové nosítko je tedy jakoby spojením šátky a praktičnosti "nosíciho" provedení do jedné nosící pomůcky, kterou si jednou-dva nasadíte a zapnete a která je pohodlná pro dítě i pro rodiče.


9. Můžete mi nosítko ušít z vlastní šátky, resp víte mi nosítko přizpůsobit na míru?

Bohužel, vzhledem k naše maximálně vytížené výrobní kapacity šijeme nosítka jen z našich šátků a službu ušití nosiče ze šátky zákazníka již neposkytujeme. Rovněž neprovádíme individuální požadavky či úpravy na ušití nosiče.


10. V čem mohu nosit dítě v létě?

Na letní období máme kromě standardních celoročních nosítek dostupnou limitovanou nabídku letních nosítek. Letné nosítko Lenka 4ever je ergonomické nosítko, které je vyrobeno tak, aby zajišťovalo co největší možnou vzdušnost během nošení v letním období. Letní verze nosítka

Lenka je zhotovena ze šátky na nošení dětí a také ze síťky. Síťka se nachází na zádové opěrce a na kapuci. Právě díky síťce může k nošení děťátku proudit čerstvý vzduch, čímž je dítě ochlazovány, a tudíž se v nosítku nezadržuje teplo a příjemnější je rovněž nosícímu rodiči.

Letní verze nosiče se však dá nosit celoročně, a to i v zimě. Nakolik děťátko pořádně oblečete a nosíte ho pod portýrské bundou, nosič využijete i v chladnějším počasí.

Více informací najdete také na našem blogu: https://www.belenka.sk/blog/nosenie-deti-v-lete/

 
11. Jak nosit dítě v chladnějším počasí?

V chladnějším počasí doporučujeme sáhnout po originálním nosící multifunkčním oblečení, které nabízíme. Můžete si vybrat z nosicaej mikiny, svetru nebo softshellové bundy. Oblečení je multifunkční, to znamená, že si ho můžete vyskládat podle svých představ: můžete si vybrat, zda si přejete vsadku pouze na nošení dítěte vpředu (2 v 1) nebo byste chtěli nosit dítě i na zádech (3 v 1). Zároveň si můžete vybrat i těhotenskou vsadku, která rozšíří bundu a vytvoří prostor pro rostoucí bříško (4 v 1). Pokud si na bundu Nep žádnou vsadku, využijete ji jako běžnou bundu na každodenní nošení bez miminka.



Spolupráce s Be Lenkou a speciální slevy


1. Poradkyně nošení

V případě, že figurujete jako certifikovaná poradkyně pro nošení dětí a máte zájem o spolupráci s námi případně náš výrobek v zvýhodněné ceně, zašlete nám prosím váš certifikát na e-mail info@belenka.com a rádi vám poskytneme bližší informace.

Zároveň nám pošlite nasledujúce informácie a vášu e-mailovú adresu:

  • jak dlouho se již poradenství věnujete
  • kde působíte
  • vaši FB stránku, kde propagujete nošení (FB skupiny) nebo vaši vlastní webovou stránku pokud máte

2. Velkoobchodní spolupráce

Pokud byste se chtěli stát naším autorizovaným velkoobchodním partnerským partnerům, informace o možnostech, postupu při podávání žádosti, podmínkách atd. najdete na adrese https://www.belenka.com/wholesale-partner/.

Pokud máte další otázky, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu na wholesale@belenka.com. E-mailová zpráva by měla obsahovat informace o vás, název společnosti (e-shop, web, místo vaší působnosti).


3. Spolupráce na sociálních sítích

Jakoukoli nabídku na spolupráci i nápady a doporučení nám neváhejte zaslat na e-mail info@belenka.cz (info@belenka.sk, info@belenka.de, info@belenka.de)


4. Affiliate program

Pro bližší informace ohledně našeho affiliate programu nás kontaktujte prosím na https://www.belenka.com/affiliate-program/ 


5. Existuje možnost dostat dodatečnou slevu na mou objednávku?

V případě, že se zaregistrujete na naší stránce a zvolíte si možnost odběru našeho newsletteru, dostanete od nás kromě přístupu k aktuálním novinkám a slevám jako poděkování i 5% slevu na váš první nákup.

Zaregistrujte se a získáte aktuální informace o našich novinkách:

https://www.belenka.com/newsletter-subscription/

 

Pro další slevy, akce a soutěže nás můžete stejně sledovat na sociálních sítích Facebook a Instragram

Instagram


https://www.instagram.com/belenka_barefoot/

https://www.instagram.com/belenka_babywearing/

Facebook

https://www.facebook.com/lenkacarriers/