Reklamace zboží

Spotřebitel má právo na reklamaci zakoupeného zboží do 24 měsíců, obchodní partner má právo na reklamaci do 12 měsíců ode dne dodání zboží.

 


O výsledku reklamace budete informováni e-mailem nejpozději do 30 kalendářních dnů v případě konečného spotřebitele a do 60 kalendářních dnů v případě, pokud kupující není konečný spotřebitel.

V reklamačním formuláři si zákazník vybírá preferovaný způsob vyřízení reklamace, ale o konečném řešení reklamace vždy rozhoduje reklamační oddělení. Reklamované zboží posoudíme a určíme vhodný postup dle rozsahu výrobní vady, který může znamenat buď opravu zboží, vrácení finančních prostředků, výměnu zboží, odborné posouzení, odmítnutí reklamace, nebo zamítnutí reklamace.

Zboží na reklamaci důkladně vyčistěte a vhodně zabalte, včetně všech jeho součástí, aby se během přepravy nepoškodilo. Prodávající je oprávněn reklamaci odmítnout přijmout, pokud bude doručené zboží v hygienicky závadném stavu.

Ke zboží přiložte Reklamační formulář. Pokud ho nemáte možnost vytisknout, můžete ho napsat ručně.

V případě, že jste si vybrali odeslání kurýrem a ten se nedostaví do 2 pracovních dnů, obratem kontaktujte zákaznický servis.

Záruka se nevztahuje na poškození zboží zapříčiněné kupujícím, kromě jiného především:

  • přirozeným opotřebením,
  • znečištěním zboží, nebo jeho částí,
  • zanedbáním předepsané péče o zboží,
  • používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy prostředí, ve kterém se zboží běžně používá,
  • zásahem do zboží neoprávněnou osobou (neodborné opravy, nebo úpravy),
  • při používání zboží v rozporu s návodem, technickými normami, jinou dokumentací ke zboží či s účelem, na které je zboží určeno,
  • mechanickým poškozením, především roztrhnuté, přeřezané, tepelně poškozené zboží, zboží poškozené neopatrným, neúměrným fyzickým zacházením, záměrným poškrábáním vrstev zboží apod.,
  • po uplynutí záruční doby.

Více informací k reklamaci zboží najdete v našich Obchodních podmínkách v bodě 7.

Pokud se na zboží projevila výrobní vada a zboží je v záruční době, je možné využít službu reklamování zboží na dálku. I takovouto reklamaci je nutné registrovat online jako reklamaci bez zaslání, aby mohla být zpracována. Po vyplnění online reklamace posoudíme zboží podle fotek a budeme Vás Informovat e-mailem o dalším postupu.

Pokud chcete reklamovat zboží koupené na Be Lenka bazaru, napište nám na zákaznický servis na info@belenka.sk, kde získáte podrobné informace, jak postupovat. K reklamaci budete potřebovat oboustrannou kopii pokladního dokladu a vyplněný reklamační formulář, který Vám pošleme e-mailem na vyplnění.

Upozorňujeme, že není možné reklamovat vadu, se kterou bylo zboží zakoupeno. Kupující je povinen doručit prodávajícímu reklamované zboží, včetně všech jeho součásti, v hygienicky nezávadném stavu umožňujícím bezpečnou manipulaci se zbožím dalšími osobami. V opačném případě je prodávající oprávněn reklamaci zboží odmítnout.

Reklamaci je potřeba řešit přímo s prodejnou, protože naše prodejny a e-shop nejsou propojeny. V případě nákupu zboží v naší prodejně se řiďte Obchodními podmínkami určenými v dané prodejně. Seznam našich prodejen s kontakty najdete na stránce predajní.

V případě zboží zakoupeného u našich obchodních partnerů musíte kontaktovat přímo daného prodejce, u kterého jste zboží koupili.

Stav reklamace zjistíte ve svém zákaznickém účtě, nebo na stránce Stav reklamace. Od nás dostanete e-mail v čase, kdy začneme Vaši reklamaci zpracovávat a v čase ukončení reklamace s informací o jejím vyřízení.

V případě, že jste reklamaci odeslali a neobdrželi jste žádnou e-mailovou notifikaci o jejím zpracování do 14 dnů od doručení zásilky k nám, kontaktujte náš zákaznický servis.