Vrácení zboží

Zboží je možné vrátit do 14 dnů od jeho doručení.

Produkty prosíme zaslat v původním stavu (nepoškozené, nenošené, v původním balení). V případě poškození zboží se může vrácená suma přiměřeně snížit.

 

Časté dotazy

Pokud Vám objednávka nevyhovuje, můžete ji vrátit do 14 dnů od jejího přijetí bez udání důvodu.
V současnosti přijímáme vrácení zboží ze zemí Evropské unie, USA a Velké Británie. Ze zemí mimo EU, z ostrovů mimo EU a oblastí bez DPH vůči EU vrácení zboží neakceptujeme.


Odstoupení od smlouvy přiložte ke zboží společně se všemi součástmi a příslušenstvím, což je též balení výrobku a přiložená dokumentace, tedy návod na použití.
Pokud  nemáte možnost vytisknout formulář Odstoupení od smlouvy, můžete ho napsat ručně, abychom mohli balík rychleji zpracovat.

Za předpokladu, že jsou splněny všechny podmínky vrácení zboží, můžete očekávat vrácení peněz do 14 dnů ode dne přijetí balíku. Pokud jste za objednávku zaplatili při doručení, ve formuláři na vrácení zboží je možnost vyplnit číslo Vašeho bankovního účtu pro vrácení peněz. V ostatních případech Vám bude platba vrácena podle způsobu uhrazení objednávky.

Nezapomeňte nám zboží vrátit ve stejném stavu v jakém Vám bylo doručeno. V důsledku zacházení se zbožím, které je nad rámec zacházení potřebného na zjištění vlastností a funkčnosti zboží, může být vrácená suma přiměřeně snížena.


Více informací k vrácení zboží najdete v našich Obchodních podmínkách.

Náklady na poštovné za vrácené zboží hradí kupující podle aktuálních podmínek vrácení platných pro zemi, ze které zboží vrací.

Pro vybrané země doporučujeme využít naši službu zpětné přepravy, která zahrnuje sledování zásilky. Náklady na zpětnou přepravu budou v tomto případě odečteny z Vaší refundace.

Země Sběrné místo Vyzvednutí kurýrem
ATEUR 2,99EUR 3,99
CZCZK 79CZK 99
DEEUR 2,99EUR 3,99
ESEUR 2,99EUR 3,99
FREUR 3,99EUR 4,99
HUHUF 1 595HUF 1 995
ITEUR 3,99EUR 4,99
NLEUR 3,99EUR 4,99
PLPLN 9,00PLN 13,00
RORON 19,90RON 24,90
SESEK 49SEK 59
SIEUR 3,99EUR 4,99
SKEUR 1,99EUR 2,99

V případě, že jste si vybrali odeslání zboží kurýrem a ten se nedostaví do 2 pracovních dnů, ihned kontaktujte zákaznický servis.

V případě potřeby kontaktních údajů pro odeslání vrácení využijte e-mailovou adresu info@belenka.sk a tel. číslo +421 905 223 066, které slouží pouze pro účely přepravní společnosti pro doručování Vašeho vráceného zboží.

Vrácené zboží odeslané do Z-boxů a jiných poboček doručení, nebo na dobírku nejsou přebrány.

Upozorňujeme, že za vrácení zboží je zodpovědný zákazník a v případě poškození, nebo ztráty, musíte kontaktovat přímo dopravce. Doporučujeme Vám nechat si potvrzení o odeslání zásilky, případně zásilku pojistit.

Balík nám zašlete na adresu:

Be Lenka s.r.o.
Industry Park - PCHZ
P.O. Hviezdoslava 42
010 01 Žilina, Slovensko

Objednávky z USA zasílejte na následující adresu:

ITB Fulfillment
18139 Logistics Pkwy NE
Suite 100,
Covington, GA 30014,
USA

Objednávky ze Spojeného království zasílejte na následující adresu:

ProCarrier, Attn: BeLenka Returns Dept
Thurrock Park Way,
Tilbury
RM18 7HD, UK

Naší snahou je, aby se každý výrobok stal dlouhotrvající součástí Vašeho života, pokud Vám však z nějakého důvodu nevyhovuje, prosíme ho vrátit ve stejném stavu, v jakém Vám byl doručený – tedy nepoškozený, čistý a nenošený, pouze vyzkoušený v interiéru.

Boty, prosíme, vložte spolu s příslušenstvím do původní krabice. Krabici od bot nepřelepujte, ale zabalte ji do větší krabice, nebo ochranné fólie, aby se při přepravě nepoškodila. Pomozte tak snížit zbytečný odpad a společně přispějeme k šetření přírody i našich společných zdrojů.

Upozorňujeme, že pokud se zboží vrátí poškozené, podle našich Obchodních podmínek může být vrácená suma přiměřeně snížena podle výšky poškození zboží. V případě vrácení zničeného a znehodnoceného zboží, které je potřeba z naší strany následně ekologicky zlikvidovat, Vám není možné vrátit finanční prostředky (resp. platbu). Pokud je zboží při vrácení nepoužitelné, ztrácí svoji hodnotu a my Vám už, bohužel, nemůžeme poskytnout finanční náhradu.

Pokud jste si převzali zboží se zjevnými vadami, nebo poškozením, doporučujeme to ihned vyfotit a do 24 hodín kontaktovat náš zákaznícký servis e-mailem.

Pokud máte zájem o výměnu zboží, nejdříve zboží vraťte a udělejte novou objednávku na naší webové stránce pro požadované zboží.

Náš e-shop a Be Lenka prodejny nejsou propojeny, proto je nutné zboží zakoupené na e-shopu odeslat do Žiliny na naši adresu uvedenou v Odstoupení od smlouvy. Na tuto adresu můžete zboží zanést i osobně v pracovní dny v čase od 6:30 do 15:00 hod. Osobní doručení zboží k vrácení je možné jen s registrovaným Odstoupením od smlouvy v zákonné lhůtě.

Stav vrácení zjistíte ve svém zákaznickém účtě, nebo na stránce Stav vrácení. Od nás dostanete e-mail při zpracování vráceného zboží a v čase ukončení odstoupení od smlouvy, tedy když Vám budou refundovány peníze.