Centrum pomoci
Vrácení a reklamace

Zakoupené zboží aktuálně nevyměňujeme. V případě, že chcete zboží vrátit, můžete tak učinit do 14 kalendářních dnů. Pro více informací jak postupovat, klikněte na Vrácení zboží

Zakoupený výrobek můžete vrátit do 14 dní od data převzetí zásilky se zakoupeným zbožím.

❗V současnosti přijímáme vrácení zboží ze zemí Evropské unie, USA a Velké Británie.

V případě zájmu o vrácení zboží nám zašlete zboží na adresu:

Be Lenka s.r.o.
Industry Park - PCHZ
P.O. Hviezdoslava 42
010 01 Žilina

Pro vrácení zboží, prosím, klikněte zde.

Do krabice se zbožím, prosím, přiložte:

  1. Fakturu (doklad o koupi) a 
  2. PDF dokument s názvem Odstoupení od smlouvy, který se automaticky vytvoří zadáním údajů v procesu Vrácení zboží. 

Na základě správnosti vložených údajů a dodržení lhůty 14 dní od data doručení zboží Vám budeme moci vrátit peníze ve lhůtě 14 kalendářních dní od data doručení zboží k nám.

Převzetí vráceného zboží Vám potvrdíme e-mailem a v případě, že bude vrácené zboží splňovat všechny požadavky, platba za objednávku Vám bude vrácená do 14 dní na Váš účet uvedený v PDF dokumentu s názvem Odstoupení od smlouvy.

Více informací k vrácení zboží naleznete v našich Obchodních podmínkách v bodě 6.6.

Částka za poštovné v rámci vrácení nebo reklamace zboží jsou hrazeny ze strany Kupujícího, tak jak je uvedeno v našich Obchodních podmínkách. Pokud není uvedeno jinak.

Pro rychlé a kvalitní vyřízení reklamace, prosím, klikněte na následující tenhle odkaz.

Prosíme, přiložte vytvořený PDF dokument s názvem Reklamační formulář k očištěnému reklamovanému zboží a společně s fakturou vše zašlete k nám na adresu:

Be Lenka s.r.o.
Industry Park - PCHZ
P.O. Hviezdoslava 42
010 01 Žilina
Slovensko
V případě, že Reklamační protokol nemáte možnost vytisknout, můžete i ručně napsat - číslo objednávky, číslo reklamace, jaký výrobek reklamujete, abychom mohli doručené zboží spárovat s Vaší objednávkou.

Na základě správnosti vložených údajů a dodržení podmínek reklamace bude Vaše reklamace registrovaná v naší společnosti.

V případě reklamace nám, prosím, zboží zasílejte vždy očištěné.

Všechny potřebné informace k reklamaci zboží naleznete také v našich Obchodních podmínkách v bodě 7. V případě jakýchkoliv nejasností ohledně reklamace nás, prosím, vždy nejdříve kontaktujte na náš e-mail reklamacie@belenka.com.

Upozornění:

Kupující je povinen předat prodávajícímu reklamované zboží, včetně všech jeho součástí, v hygienicky nezávadném stavu umožňujícím bezpečnou manipulaci se zbožím dalšími osobami. V opačném případě je prodávající oprávněn reklamaci zboží odmítnout.

Uplatnění reklamace se vztahuje výhradně na zboží zakoupené prostřednictvím našeho e-shopu. V případě zboží zakoupeného u našich obchodních partnerů, prosím, kontaktujte přímo daného prodejce, u kterého jste zboží zakoupili.