Často kladené otázky
Objednávka
Ostatní témata
Jak zjistím stav mojí objednávky?
+ -Informace o Vaší objednávce najdete v části Stav objednávky. Vyexpedování zboží ze skladu Vám vždy potvrdíme e-mailem, ve kterém najdete i sledovací číslo Vaší zásilky, abyste byl/a informován/a, kde se právě nachází. Informace na stránce dopravce se aktualizují v průběhu 1-2 dní od převzetí zásilky z našeho expedičního skladu.
Proč není možné použít slevový kód v objednávce?
+ -Nejčastější důvody, proč není možné uplatnit slevový kód jsou tyto:
- chyba ve slevovém kódu při jeho přepisovaní
- v objednávce je produkt ve slevě a kód není možné použít na zlevněné zboží, například kódy za přihlášení do newslettru
- slevový kód platí jen na vybraný model, nebo jen jeho barvu a v objednávce je jiný model/barva
- není možné kombinovat vícero slev současně v jednom nákupním košíku
- slevový kód už není platný
Jak můžu použít dárkový poukaz v objednávce?
+ -To je skvělé, že se někdo rozhodl udělat Vám radost. Dárkový poukaz vložte do části slevový kód. Hodnota objednávky se sníží o sumu hodnoty Vašeho dárkového poukazu. Pokračujte do pokladny a dokončete objednávku. Do hodnoty dárkového poukazu se nezahrnují náklady na dopravu.
Nejčastější důvody, proč není možné uplatnit dárkový poukaz, jsou tyto:
- poukaz už není platný a není možné ho obnovit po uplynutí platnosti
- hodnota objednávky bez poštovného je nižší než hodnota dárkového poukazu
- poukaz je vystavený v jiné měně, než je v objednávce
- dárkové poukazy a slevové kódy není možné kombinovat a uplatnit v jednom nákupu
Pokud chcete i Vy udělat někomu radost, můžete mu též koupit dárkový poukaz.
Jaké změny můžu udělat v objednávce?
+ -Údaje po odeslání objednávky už není možné měnit. Pracujeme rychle, abychom stihli Vaše objednávky odeslat co nejdříve, proto doporučujeme důkladně si zkontrolovat správnost zadaných údajů před odesláním objednávky.
Výjimkou jsou údaje potřebné pro proces doručení. V případě, pokud je nutné změnit telefonní číslo, nebo upřesnit adresu dodání, kontaktujte co nejdříve náš zákaznický servis, který Vám pomůže vyřešit tuto situaci v závislosti na tom, jak daleko je Vaše objednávka v procesu doručování.
Je možné si rezervovat zboží i na prodejně?
+ -V případě dostupného zboží je možné si ho rezervovat na kterékoliv naší prodejně Be Lenka na Slovensku. Váš rezervovaný produkt Vás bude čekat následujících 48 hodin po potvrzení rezervace ze strany prodejny. Po tomto čase bude rezervace zrušená.
Rezervací zboží nedochází k uzavření kupní smlouvy ani k závaznému objednání zboží. Rezervace zboží je informování zákazníka o dostupnosti zboží na prodejně. K uzavření kupní smlouvy dojde v momentu zakoupení zboží na příslušné prodejně, podle aktuálních cen na prodejně.
Jak můžu objednávku stornovat?
+ -Objednávku je možné stornovat jen v případě, že nebyla uhrazená, nebo bezprostředně po její úhradě. Prosím, v případě storna uhrazené objednávky kontaktujte náš zákaznický servis na info@belenka.sk. Uhrazená objednávka bude stornovaná pouze v případě, že ještě nebyla zpracovaná v našem expedičním skladě. Neuhrazená objednávka bude automaticky stornovaná po čtyřech dnech od jejího vytvoření a neuhrazení.
Jak můžu hodnotit zakoupený produkt?
+ -Vaše hodnocení je pro nás cenné. Poskytuje nám informaci, jestli produkt splnil Vaše očekávání a zároveň pomůže dalším zákazníkům při rozhodování se při výběru správného produktu.
Pokud jste už objednaný produkt dostali, svoje hodnocení na tento produkt můžete napsat přímo na stránce produktu, nebo pomocí odkazu v e-mailu, který Vám pošleme po odeslání produktu.
Hodnocení produktů se řídí Obchodními podmínkami společnosti Be Lenka. Hodnocení jsou před zveřejněním ověřovány/moderovány a zveřejňovány postupně.
Jak hodnotit produkt?
- Počet hvězdiček vyjadřuje Vaši spokojenost s produktem.
- Opište vlastnosti produktu, materiál či složení.
- Velikost produktu hodnoťte podle svých chodidel a postavy.
- Stručně opište funkčnost produktu s ohledem na účel jeho použití.
- Uveďte hodnocení jen na základě vyzkoušeného produktu zakoupeného na našem e-shopu.
Tato hodnocení nezveřejníme:
- pokud hodnotíte produkt, který nemáte v objednávce,
- pokud budete hodnotit dopravu, služby, nebo zákaznický servis,
- pokud v hodnocení uvedete osobní údaje, nebo odkazy na třetí strany,
- pokud uvedete protiprávní informace, nebo takové informace, které odporují dobrým mravům,
- pokud v hodnoceních nebudou srozumitelné informace.
Kdo hradí clo pro objednávky do UK, USA?
+ -Objednávku do Velké Británie, USA Vám doručíme rychle a pohodlně kurýrem FedEx v režimu DDP (Delivered Duty Paid).
To znamená, že všechny celní poplatky i clo platíme my. Cena, kterou vidíte v košíku a při platbě, je konečná.
Při doručení už nic nedoplácíte. Stačí počkat na kurýra a mít radost z jednoduchého doručení až k Vašim dveřím.