Centrum pomoci
Objednávka

Jak mohu změnit svou objednávku?

+ -

V případě, že v objednávce požadujete uskutečnit jakoukoliv změnu ať už v kontaktních údajích adrese doručení, způsobu platby za objednávku nebo v typu / velikosti výrobku, kontaktujte nás prosím na náš e-mail info@belenka.cz.

Do předmětu mailu prosím uveďte "Změna objednávky číslo ...."

Tyto změny v objednávce se dají uskutečnit jen do momentu vyexpedování vaší objednávky, proto nás prosím kontaktujte co nejdříve.

Zadal jsem omylem stejnou objednávku dvakrát, jak mám postupovat?

+ -

V případě duplicitně zadané objednávky, nás prosím kontaktujte s žádostí o storno jedné z objednávek na info@belenka.cz. Vaši objednávku následně zrušíme.

Jak mohu objednávku stornovat?

+ -

V případě, že jste se z jakéhokoliv důvodu rozhodli vaši objednávku stornovat, napište nám váš požadavek co nejdříve na email info@belenka.cz.

Do předmětu zprávy prosím uveďte text "Storno objednávky číslo ..."

Stornování objednávky lze uskutečnit pouze do momentu vyexpedování vaší objednávky, proto nás kontaktujte co nejdříve.

Jak mohu zadat objednávku?

+ -

Objednávku si můžete vytvořit přímo přes naše e-shopy :

Při zadávání objednávky se můžete nebo nemusíte zaregistrovat. Registrací a odebíráním novinek z našeho newsletteru však získáte přístup k aktuálním novinkám a slevám jako první a můžete sledovat vaši objednávku přihlášením do vašeho účtu.

Po zadání objednávky vám vždy zašleme potvrzení objednávky na váš email.