Centrum pomoci
Doprava a platba
Ostatní témata
Kdy obdržím zboží, které jsem si objednal? Jaké jsou doby dodání zboží?
+ -V případě, že zakoupené zboží bylo při zadávání vaší objednávky skladem, bude vám odesláno nejpozději následující pracovní den po obdržení vaší platby (v případě dobírky platí totéž).
V případě, že zboží nebylo skladem, odešleme vám ho v termínu, který byl uveden při daném typu výrobku přímo na našem e-shopu a který najdete i v Potvrzení vaší objednávky, které vám odešleme na váš email.
Doba dodání v rámci ČR: 2-3 pracovní dny
- Kurýr DPD
- Kurýr GLS
- Zásilkovna Z-point
- Zásilkovna (na adresu)
- Upozornění: V případě přečerpání maximálního denního limitu kurýrů, bude Vaše zásilka doručena na nejbližší výdejní místo.
Jak mohu sledovat svou zásilku?
+ -Vyexpedování zboží vám vždy potvrdíme emailem, ve kterém najdete i sledovací číslo vaší zásilky, abyste byli informováni, kde se právě
nachází. Zásilku můžete sledovat po zadání vašeho sledovacího čísla:
Do jakých zemí doručujete vaše výrobky?
+ -Zboží doručujeme do celého světa. Pro objednávku do zahraničí použijte prosím náš e-shop www.belenka.com, pro doručení na Slovensko www.belenka.sk, pro doručení do německy mluvících zemí www.belenka.de.
Jak mohu zaplatit za objednané zboží?
+ -Online platbou s kreditní bankovní kartou přes platební bránu GoPay (0 Kč)
Bankovým převodem (0 Kč)
Dobírkou (30 Kč)
Jak postupovat v případě problémů s platbou?
+ -Pokud se vyskytl jakýkoliv problém se zaplacením vaší objednávky, kontaktujte nás prosím emailem na info@belenka.cz.
V případě, že vaše platba přes platební bránu neproběhla úspěšně, není nutné si zadávat objednávku znovu. Po kontaktování na náš e-mail vám znovu přepošleme platební údaje (i v případě online platby). Můžete si případně změnit způsob platby za vaši objednávku.