Centrum pomoci
Objednávka

Hodnocení produktů 

Vaše hodnocení je pro nás cenné. Poskytuje nám informace, zda produkt splnil Vaše očekávání a zároveň pomůže dalším zákazníkům při rozhodování se a při výběru správného produktu. 

Pokud jste už objednaný produkt obdrželi, své hodnocení na něj můžete napsat přímo na stránce produktu, nebo pomocí odkazu v emailu, který Vám zašleme po odeslání produktu. 

Hodnocení produktů se řídí Obchodními podmínkami společnosti Be Lenka. Hodnocení jsou před zveřejněním ověřovány/moderovány a zveřejňovány postupně. / Interní pravidlo - 3 pracovní dny/  

Jak hodnotit produkt? 

  • Počet hvězdiček vyjadřuje Vaši spokojenost s produktem 
  • Popište vlastnosti produktu, materiál, či složení 
  • Velikost produktu hodnoťte podle svých chodidel a postavy 
  • Stručně popište funkčnost produktu vzhledem k účelu jeho použití 
  • Uveďte hodnocení jen na základě vyzkoušeného produktu zakoupeného na našem E-shopu 

Nezveřejněná jsou hodnocení 

  • Obsahující hodnocení produktu, které se nevztahuje na daný produkt 
  • Obsahující hodnocení dopravy, služeb a  zákaznického servisu 
  • Obsahující osobní údaje a odkazy na třetí strany 
  • Obsahující protiprávní informace, nebo informace, které odporují dobrým mravům 
  • Hodnocení, jejichž obsah není dostatečně srozumitelný

Objednávku do Velké Británie, USA Vám doručíme rychle a pohodlně kurýrem FedEx v režimu DDP (Delivered Duty Paid).

To znamená, že všechny celní poplatky i clo platíme my. Cena, kterou vidíte v košíku a při platbě, je konečná.

Při doručení už nic nedoplácíte. Stačí počkat na kurýra a mít radost z jednoduchého doručení až k Vašim dveřím.

V případě, že v objednávce požadujete uskutečnit jakoukoliv změnu ať už v kontaktních údajích adrese doručení, způsobu platby za objednávku nebo v typu / velikosti výrobku, kontaktujte nás prosím na náš e-mail info@belenka.cz.

Do předmětu mailu prosím uveďte "Změna objednávky číslo ...."

Tyto změny v objednávce se dají uskutečnit jen do momentu vyexpedování vaší objednávky, proto nás prosím kontaktujte co nejdříve.

V případě duplicitně zadané objednávky, nás prosím kontaktujte s žádostí o storno jedné z objednávek na info@belenka.cz. Vaši objednávku následně zrušíme.

V případě, že jste se z jakéhokoliv důvodu rozhodli vaši objednávku stornovat, napište nám váš požadavek co nejdříve na email info@belenka.cz.

Do předmětu zprávy prosím uveďte text "Storno objednávky číslo ..."

Stornování objednávky lze uskutečnit pouze do momentu vyexpedování vaší objednávky, proto nás kontaktujte co nejdříve.

Objednávku si můžete vytvořit přímo přes naše e-shopy :

Při zadávání objednávky se můžete nebo nemusíte zaregistrovat. Registrací a odebíráním novinek z našeho newsletteru však získáte přístup k aktuálním novinkám a slevám jako první a můžete sledovat vaši objednávku přihlášením do vašeho účtu.

Po zadání objednávky vám vždy zašleme potvrzení objednávky na váš email.