Centrum pomoci
Vrácení a reklamace

Jak mám postupovat pří výměně zboží?

+ -

Zakoupené zboží aktuálně nevyměňujeme. V případě, že potřebujete výrobek, který jste obdrželi vyměnit, doporučujeme Vám pro rychlé a efektivní uskutečnění výměny postupovat podle instrukcí na Vrácení zboží a následně si zadat objednávku na požadovaný výrobek nově.

Jak mám postupovat při vrácení zboží?

+ -

Zakoupený výrobek můžete vrátit do 14 dní od data převzetí zásilky se zakoupeným zbožím.

V případě zájmu o vrácení zboží nám zašlete, prosím, zboží v původním a nenošeném stavu, t.j. ve stavu, který nevykazuje žádné známky nošení, poškození, či opotřebování.

Adresa k doručení:

Be Lenka s.r.o.
Alexandra Rudnaya 21 (4. poschodí)
010 01 Žilina

Pro vrácení zboží, prosím, klikněte zde.

Aktuálně můžete využít objednání zpětné dopravy přímo na naši adresu ZDARMA. Více informací naleznete zde.

Do krabice se zbožím, prosím, přiložte:

  1. Fakturu (doklad o koupi) a 
  2. PDF dokument s názvem Odstoupení od smlouvy, který se automaticky vytvoří zadáním údajů v procesu Vrácení zboží. 

Na základě správnosti vložených údajů a dodržení lhůty 14 dní od data doručení zboží Vám budeme moci vrátit peníze ve lhůtě 14 kalendářních dní od data doručení zboží k nám.

Převzetí vráceného zboží Vám potvrdíme e-mailem a v případě, že bude vrácené zboží splňovat všechny požadavky, platba za objednávku Vám bude vrácená do 14 dní na Váš účet uvedený v PDF dokumentu s názvem Odstoupení od smlouvy.

Více informací k vrácení zboží naleznete v našich Obchodních podmínkách v bodě 6.6.

Kdo nese náklady na poštovné v rámci vrácení / reklamace zboží?

+ -

Částka za poštovné v rámci vrácení nebo reklamace zboží jsou hrazeny ze strany Kupujícího, tak jak je uvedeno v našich Obchodních podmínkách. Pokud není uvedeno jinak.

Potřebujete reklamovat zboží, které jste u nás zakoupili?

+ -

Pro rychlé a kvalitní vyřízení reklamace, prosím, klikněte na následující tenhle odkaz.

Prosíme, přiložte vytvořený PDF dokument s názvem Reklamační formulář k očištěnému reklamovanému zboží a společně s fakturou vše zašlete k nám na adresu:

Be Lenka s.r.o.
Alexandra Rudnaya 21 (4. poschodí)
010 01 Žilina

Aktuálně můžete využít objednání zpětné dopravy přímo na naši adresu ZDARMA. Více informací naleznete zde.

❗ Do krabice s reklamovaným zbožím, prosím, přiložte

  1. Fakturu (doklad o zakoupení) a 
  2. PDF dokument s názvem Reklamační formulář, který se automaticky vytvoří zadáním údajů v procesu Reklamace zboží.

Na základě správnosti vložených údajů a dodržení podmínek reklamace bude Vaše reklamace registrovaná v naší společnosti.

V případě reklamace nám, prosím, zboží zasílejte vždy očištěné.

Všechny potřebné informace k reklamaci zboží naleznete také v našich Obchodních podmínkách v bodě 7. V případě jakýchkoliv nejasností ohledně reklamace nás, prosím, vždy nejdříve kontaktujte na náš e-mail reklamacie@belenka.com.

Upozornění:

Uplatnění reklamace se vztahuje výhradně na zboží zakoupené prostřednictvím našeho e-shopu. V případě zboží zakoupeného u našich obchodních partnerů, prosím, kontaktujte přímo daného prodejce, u kterého jste zboží zakoupili.