
Centrum pomoci
Doprava a platba
Ostatní témata
Kdy obdržím zboží, které jsem si objednal/a?
+ -V případě, že zakoupené zboží bylo při zadávání Vaší objednávky skladem, budeme ho expedovat nejpozději následující pracovní den po přijetí Vaší platby (v případě dobírky platí to samé). V období slevových akcí se může čas odeslání prodloužit. Čas doručení následně záleží na výběru dopravní společnosti a na zemi doručení.
V případě, že zboží (část zboží) nebylo při objednání skladem, odešleme Vám celou objednávku v termínu, který byl v čase objednání uveden u daného typu výrobku přímo na našem e-shopu. Dostupnost naleznete i v potvrzujícím mailu Vaší objednávky.
Pokud máte zájem o rychlé dodání zboží, které máme aktuálně skladem a zároveň si chcete objednat zboží dostupné později, vytvořte si dvě samostatné objednávky – jednu pro zboží skladem a druhou pro zboží dostupné později.
Aktuální informace o Vaší objednávce naleznete v části Stav objednávky.
Do jakých zemí doručujete Vaše výrobky?
+ -Zboží doručujeme do celého světa. Jde už o více než 80 zemí, kam doručujeme naše barefoot boty. Přesný seznam zemí spolu se způsobem dopravy pro dané země naleznete v Obchodních podmínkách v bodě 5.
Co mám dělat, pokud jsem nedostal/a zásilku?
+ -V případě, že Vám zásilka nemohla být doručena z různých důvodů, bude vrácena do našeho skladu a není možné ji opětovně přeposlat. Po přijetí nepřevzaté zásilky do našeho skladu bude zásilka zpracovaná jako vrácení (odstoupení od smlouvy) a peníze za Vaši objednávku Vám budou odeslány do 14 kalendářních dní ode dne přijetí zásilky na sklad. V případě přetrvávajícího zájmu o zboží je nutné vytvořit novou objednávku.
Pokud sledovací číslo zásilky ukazuje, že Vaša zásilka byla doručena, nebo v případě, že doručování zásilky trvá příliš dlouho, kontaktujte náš zákaznický servis. Prověříme situaci s přepravní společností a dáme Vám zpětnou vazbu.
Co mám dělat, pokud jsem dostal/a poškozenou zásilku?
+ -V případě, že je zásilka poškozená, nebo přelepená lepící páskou, zboží od kurýra nepřebírejte. Pokud zjistíte poškození po převzetí zásilky, ihned kontaktujte kurýra a sepište PROTOKOL o poškození zásilky. Jde o dokument, který kurýrní společnosti vyžadují k podání reklamace. Bez tohoto dokumentu o poškození zásilky, sepsaného společně s kurýrem, není možné podat reklamaci.
Bezkontaktní doručení zásilky nepodléhá reklamaci v případě poškození, krádeže, nebo jiného znehodnocení zásilky.
Co mám dělat, pokud mi bylo doručeno nesprávné zboží?
+ -V případě, že vevnitř převzaté zásilky se nachází nesprávné zboží, prosím, ihned kontaktujte zákaznický servis: info@belenka.cz, kde Vám pomůžeme situaci vyřešit. Připravte si fotografie zásilky s nesprávným zbožím.
Jak můžu zaplatit za objednané zboží?
+ -Platební způsoby závisí na zemi, kam má být zboží doručeno. Způsoby platby naleznete v Obchodních podmínkách v bodě 4.
Jaká je cena za poštovné?
+ -Cenu poštovného si můžete ověřit přímo v nákupním košíku (i bez nutnosti dokončit objednávku) a její výška závisí na konkrétním dopravci, zemi doručení a hmotnosti zásilky.
V případě doručení zásilky do zemí mimo EU, pokud hodnota Vaší objednávky přesáhne určitou sumu, můžete být povinni zaplatit clo a jiné poplatky. Tyto poplatky nejsou součástí poštovného a jejich výšku naše společnost nemůže ovlivnit. Mějte na paměti, že celní poplatky se mohou lišit a jsou určeny konkrétními zákony a předpisy dané země vstupu zásilky.
Jak postupovat v případě problémů s platbou?
+ -Pokud se vyskytl jakýkoliv problém se zaplacením Vaší objednávky, kontaktujte náš zákaznický servis.
V případě, že Vaše platba přes platební bránu neproběhla úspěšně, nevytvářejte si novou objednávku. Po kontaktovaní našeho zákaznického servisu Vám můžeme opětovně přeposlat podklady na úhradu objednávky (i v případě online platby). Stejně tak si prostřednictvím zákaznického servisu můžete změnit i způsob platby za Vaši objednávku.